Hálás vagyok a MAM Hungaria Kft-nek!
Anna születésekor vettünk ugyanis egy mellszívót, ami 3 hónap után eltört. Felhívtam a céget, elmondtam a problémát, és rögtön küldték is az új gépet. Igen, egy teljes csomagot, cumisüvegekkel, cumikkal együtt. Nemcsak a hibás alkatrészt cserélték ki. És nem küldtek vissza a boltba sem, ahol vettem a mellszívót. Egyszerűen feladták postán a dobozt, és 2 nap múlva meg is érkezett. 2 nap múlva! És csakis egy telefonhívás kellett hozzá!
Mégiscsak működik a marketing, a fogyasztó-központúság elve! Mégis van olyan vállalat Magyarországon, aki törődik a fogyasztóival, azok elégedettségével!
Egyébként azt hiszem, Annácska is nagyon elégedett fogyasztó. Szereti a MAM cumikat és a cumisüvegeket is. Vajon ez a megszokás kérdése, vagy azért kedveli, mert jobban hasonlít a mellbimbómra a cumi?
Utolsó kommentek