Tündér Anna Ilona kalandjai

2009. május 10-én született meg Anna Ilona. Születése után állapították meg, hogy Down-szindrómával született. Anna és családja történetét, kalandjait írjuk le itt, hogy lássa mindenki, teljesen normális, hétköznapi életet élünk.

Utolsó kommentek

  • Erethiel: Kis pontosítás: Szabi 15:17-kor született. (2011.01.20. 20:17) Megjött a tesó! :-)
  • Orkogo: Köszönjük a kedves hozzászólásodat, poeme! :-) (2010.11.16. 12:39) Anna 1 éves!
  • poeme: Kedves Anna Ilona! Egy ismeretlen ismerősként üzenem neke... (2010.08.24. 21:49) Anna 1 éves!
  • Utolsó 20

Műtét után

2009.11.30. 14:43 - Orkogo

23-án, hétfőn volt Anna műtéte. Az orvosok szerint nagyon jól sikerült, csak 34 percig állt a szíve, és elsőre újraindult. Utána két napig a posztoperatív őrzőben feküdt, majd szerdán levitték egy emelettel lejjebb az intenzívre.

Itt végre én is meglátogathattam, sőt, meg is etethettem. Annácska még elég kába volt, és nagyon fáradt, ami nem is csoda. Egy ekkora műtét után sokat kell regenerálni a testnek, most ez a legfontosabb.

Viszont szombaton lekerült még egy emelettel lejebb, a fekvőbeteg osztályra, ahol már anya egész nap vele lehet. Vasárnap így én is több időt tölhettem Annával, kétszer is megetettem, segítettem a fürdetésben is. Most már sokkal jobb állapotban volt kislányunk, izgett-mozgott, a lábait is emelgette, úgy néz ki, szépen halad a gyógyulás útján.

Ma, azaz hétfőn, remélhetőleg kiveszik a varratokat, meg drótokat, és nemsokára haza is jöhetnek a lányok.

Már nagyon várom őket!

A bejegyzés trackback címe:

https://annailona.blog.hu/api/trackback/id/tr641563514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása