Tündér Anna Ilona kalandjai

2009. május 10-én született meg Anna Ilona. Születése után állapították meg, hogy Down-szindrómával született. Anna és családja történetét, kalandjait írjuk le itt, hogy lássa mindenki, teljesen normális, hétköznapi életet élünk.

Utolsó kommentek

  • Erethiel: Kis pontosítás: Szabi 15:17-kor született. (2011.01.20. 20:17) Megjött a tesó! :-)
  • Orkogo: Köszönjük a kedves hozzászólásodat, poeme! :-) (2010.11.16. 12:39) Anna 1 éves!
  • poeme: Kedves Anna Ilona! Egy ismeretlen ismerősként üzenem neke... (2010.08.24. 21:49) Anna 1 éves!
  • Utolsó 20

Anna banánt eszik

2011.04.13. 15:55 - Erethiel

Pár napja történt:

Uzsira, ahogy mindig, gyümölcsöt, akkor épp banánt akartam adni Annának. Szépen felszeleteltem, beleraktam egy kis tálkába, beültettem Annát a székbe, stb.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tudom, nagyon szereti a banánt, ezért meglepett, hogy folyton elutasított, nem akart enni egy falatot sem. OK, nem ettünk.

Pár perc múlva, miután megnéztem Szabit, kimentem a konyhába, és mit látok:

 

 

 

 

 

 

 

 

Anna szépen kivette a banános zacskót a kosárból, kibontotta, kivette a banánt, és meghámozta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Majd jóízűen elfogyasztott kb. másfél banánt.

A bejegyzés trackback címe:

https://annailona.blog.hu/api/trackback/id/tr632823339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása